در یک محله حومه ، تنش در زیر سطح یک خانواده هسته ای فرو می رود. تا زمانی که یک اتفاق عجیب باعث شود والدین (نیکلاس کیج ، سلما بلر) خود را به هسته ای برسانند ، و از نابودی فرشتگان کوچک خود جهنم می کنند.

سرانجام ، جهان با درخشش نیکلاس کیج رفتار می شود. شخصیت او در مامان و پدر در یک هتل آلوده به ارواح نمی ماند. کیج ترجیح می دهد وقتی که کار نمی کند این کار را انجام دهد. اما او به طرز حیرت انگیزی wackadoodle bugfuck می رود ، تلاش می کند تا در را بکوبد تا بتواند بچه هایش را از آن طرف به قتل برساند. در یک تماس خوب ، این توری نیست که او از آن استفاده کند ، جک تورنسانس ، بلکه یک ابزار قدرتمند با نگاهی دلپذیر به نام Sawzall است. کیج با چشمانی چشم بر لب فرزندان وحشت زده خود فریاد می زند: "این یک SAWZALL است" ، "زیرا این همه را نجات می دهد!" دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

همانطور که ممکن است از آن توضیحات دریافتید ، این یک کار ظریف نیست. کارگردان استنلی کوبریک نیست (اوور شامل چند مونولوگ درباره دانه های مقعد است ، یک لحظه به یادماندنی که به کیج در اینجا اهدا شده است) اما برایان تیلور ، بدلکار موتوری که قبلاً جیسون استاتهام را متقاعد کرده بود که رابطه جنسی خود را بر روی اسب های سواری بگذارد ، به عنوان اسب ها از آن استفاده می کنند. Crank 2: High Voltage و چه کسی Milo Ventimiglia را در گیمر به عنوان شخصیتی به نام ریک رپ بازیگران کرد. بذر مامان و پدر نوعی مفهوم وحشتناک است که یک کارگردان دیگر ممکن است با خستگی ناپذیری از آن بسازد: یک سیگنال تلویزیونی پراهمیت که والدین را به سمت حمله به فرزندانشان سوق می دهد. در اینجا ، به سختی ده دقیقه از زمان مدرسه قبل از محاصره شدن افراد بزرگسالی گذشته است و یک نوجوان بدشانس با کلیدهای اتومبیل در معرض مرگ قرار می گیرد. در مورد Cage's Brent Ryan ، یوپی خسته ای که از دوران میانسالی خود متنفر است ، او قبل از روشن شدن تلویزیون ، به حالت لوکومو رفته است ، با صدای جیغ خاموش و فانتزی انجام کار دونات در پونتیاک Firebird در حالی که یک زن بی سر و صدا سینه های خود را در صورت خود فشار می دهد. .

به عنوان یک فیلم ترسناک ، غیرقابل توصیف است ، با فلاش بک ها و نور روی قطعات ساخته شده با حیله و تزویر ، گره خورده است ، اگرچه چند عکس آزار دهنده نیز وجود دارد ، مانند یک سری از پدران جدید که به طرز بدخواهانه ای به یک نوزاد شیرین می شوند. اما به عنوان وسیله نقلیه ای برای قفس ، این یک انفجار مطلق است. او که پیش از این با تیلور در Ghost Rider: Spirit Of Vengeance کار کرده بود ، به وضوح به کارگردان اعتماد دارد تا بتواند یک اجرای حتی شدیدتر از حد معمول را بدست آورد. (برنت نه تنها از بین رفته است ، بلکه برای بخشی از زمان اجرا نیز Froot Loops به چهره او گیر کرده است.) و هنگامی که تلسکوپ های اکشن وارد می شوند ، از یک ویستا گسترده تر به محدوده های کلاستروفوبیک خانه خانوادگی برای نیمه دوم فیلم تبدیل می شوند. نبردی جذاب و پرخاشگرانه بین پدر ، مادر (سلما بلر ، مشت محکم نگه داشتن کیج) ، دختر و پسر. بزرگسالان به جای اینکه به زامبی بی ذهن تبدیل شوند ، شخصیت های معمول خود را حفظ می کنند ، فقط با یک چرخش پر از خشم ، و در نتیجه برخی از استراحت های سرگرم کننده از قتل عام برای بحث در مورد امور داخلی.

یک پیچش اواخر الهام گرفته شده است ، برخی از علائم OTT که شامل یک برآمدگی و برخی از کارکنان عضلانی و زیرپوستی است. به سختی احساس نمی کنید که این یک فرصت کمی هدر رفته است - با یک فیلمنامه محکم تر و ارزش های بالاتر تولید ، شاید در واقع می توانست Nicolas Cage The Shining باشد.

فیلم ,شوند ,کارگردان ,کرده ,فیلم ایرانی ,دانلود فیلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی talaghtooloogh دانلود آهنگ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان گنجشگ زبان دراز تبلیغات اینترنتی اخبار لحظه ای و فوری ورزشی موضوعات حقوقی لوازم جانبی کامپیوتر