بهترین مارک آبمیوه گیری 4 کاره

برند بوش پیشرو در تولید لوازم خانگی باکیفیت، اقدام به تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت نموده از جمله آبمیوه گیری چهار كاره بوش مدل BSSJ3880 .

عملکرد آبمیوه گیری چهار كاره بوش

این وسیله ی 4 کار را همزمان انجام می دهد. از جمله مخلوط کن، آسیاب کن، خرد کن و آبمیوه گیر که دیگر نیاز به تیه ی وسایل اضافه برای آشپزخانه خود نمی باشید.

قدرت موتور

این وسیله به دلیل داشتن موتور پرقدرت و قوی، دارای عملکرد 5 سرعته می باشد تا به راحتی هر نوع میوه یا مواد غذایی سخت را با آن خورد نمایید.

 

ویژگی های فیزیکی

این آبمیوه گیری دارای پارچ شیشه ای بسیار محکم بوده و از گنجایش 2 لیتری برخوردار است. جنس بدنه این دستگاه از استیل بوده و از تیغه فولاد ضد زنگ ساخته شده است. همچنین به دلیل داشتن موتوری با تان 1200 وات از قدر بالایی جهت خورد کردن هر نوع مواد غذایی برخوردار است.

 

بستن

آب میوه گیری بوش

آبمیوه گیری چهار کاره بوش مدل BSSJ3880 ، برای تهیه ی یک آبمیوه ی خالص و باکیفیت از میوه ها و سبزیجات طراحی شده است حتی بعد از آبمیوه گیری، تمام اجزای این دستگاه می تواند به راحتی از هم جدا شده و تمیز شوند.

 

 خارج کردن بیش از 90 درصد عصاره ی میوه ها:
میوه ها و سبزیجات، دارای هزاران سلول هستند که حاوی آبمیوه ویتامین و سایر مواد مغذی حیاتی هستند. آبمیوه گیری چهار کاره بوش مدل BSSJ3880 ، باعث می شود بیش از 90 درصد میوه را به صورت آبمیوه دریافت نموده و ذره ای از آن را هدر ندهید.
 آبمیوه گیری تمام انواع میوه ها حتی میوه های نشاسته دار :
میوه هایی مانند انبه و موز به سختی به آبمیوه تبدیل می شوند، اما با استفاده از آبمیوه گیری مدل BSSJ3880 به راحتی آب انبه یا موز تهیه نمائید.
 استفاده از آجیل ها و مواد سخت در آبمیوه:
برای اینکه بتوانید آبمیوه طبیعی با انواع ویتامین ها تهیه نمایید، می توانید از آجیل گوناگون در تهیه ی آبمیوه های خود استفاده نمایید.

 

آبمیوه ,گیری ,میوه ,چهار ,تهیه ,مواد ,آبمیوه گیری ,گیری چهار ,چهار كاره ,چهار کاره ,مواد غذایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گردشگری و سفر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اجاره خودرو تخفیف گل سنگ 118فایل لینک فارسی